Jumaat, 15 Mac 2013

speechless friday..

assalamualaikum





SAYA MINTAK MAAF 


saya tahu salah saya .saya jugak tahu kenapa awak marah saya,terasa hati dengan saya, saya mintak maaf,saya xsengaja nak buat awak macam tu.maafkan saya, mungkin saya tak mampu nak faham awak sepenuh yang mungkin .tapi awak..try untuk faham saya juga.
saya mintak maaf jugak kalau saya ni membebankan awak,mintak maaf sebab suka buat masalah dengan awak..and for everthings , forgive me..
tapi satu je yang saya mintak sangat sangat sangat dan sangat..tolong jangan pendam perasaan marah awak , if awak terasa hati dengan saya ,dan masalah awak.please lah cerita dekat saya.kalau awak tak cerita,saya tak kan tahu. ye,if  saya tahu pun awak dalam masalah sebab naluri saya kuat kata macam tu.tu je yang saya mintak.saya tak tahu apa yang awak rasa tentang saya sekarang..hurmmm..tarik nafas sedalam dalam,hembusss..  saya nak sangat jaga hubungan ni sebaik yang boleh,saya sayangkan awak.

dan sekali lagi

MAAFKAN SAYA 





4 doakan bella berjaya dunia akhirat:

amiraayman berkata...

dlm sst prhubungan, perlu ada sikap understanding. faham each other. itu penting. menerima 1 sme lain seadanya mrk. utk adik, bersabarlah. korang still dlm proses knal 1 sme lain kn? doakn smoga hbgn tu kekal till jannah.. doa akq brsama kalian, for u , n utk 'nq' gk :)

Unknown berkata...

terima kaseh kak,.nasihat kak,adik akan ingat,.btw,thanks jugak sebab doakan untuk kami :)

amiraayman berkata...

sama-sama..insyaAllah, ada jodoh x ke mana. doakan yg terbaik utk kalian ok. moga Allah pnjgkn jodoh tu. btw, if terasa ngn qiu atau ape, bwk bncg elok2 eh. nabila pn tau kn, dia mmg mcm tu..:)

Unknown berkata...

inshaALLAH kak..kalau ade jodoh.. :)thanks sgt2 sbb bgi supprt kat kmi..hargai sgt5x kak. :')

 

::Nabila Farhana:: Template by Ipietoon Cute Blog Design