Rabu, 12 Disember 2012

contest cute picture by storyofheartt

 assalamualaikum
 hahaha.again again and again.join contest lagih.gila kan aku..bukan saja saja nak join tapi disebabkan ada seorang adik comel agi cute ni  tagged aku..btw,thanks lorh adik Florence.seriously,dia comel n blog dia jugak tersangatlah comel.n she is Sarawakians..jauh nung disana..part yang paling suka pasal blog dia,sebab ada gambar MINHO !! oh my.melting kejap..hahaha








tapi wait !! contest cute picture tue..
rendah diri kejap.yelah aku ni xla cute mane pun macam others yang join contest nie.
tapi xpelah,tak harap pun nak menang just saje saje nak memenuhkan senarai peserta.ramai jugak yang join contest ni,mane tak yer,syarat tutup peryertaan if participated mencapai angka 200.so,no wonderlah ramai yang join  kan tambah tambah lagi blog empunyer memang cantik giler. .followers pun nak masuk 2++ *berangan kejap,bile nak dapat folllowers yang reramai camtuh * ^__^


part yang paling best adalah::
HADIAH !!


  • First place : RM60 + (hadiah misteri)
  • Second place : RM40 + (hadiah misteri)
  • Third place : RM10 + (hadiah misteri)

gila kan ! banyak tue.
tapi bloggers yang betul betul bertuah je yang dapat ni
seriously, memang bertuah gila lah aku cakap sapa yang menang contest ni.
lepas dah nak beli big apple 2 dozen !
hahaha..dalam banyak banyak makanan,big apple jugak aku sebut kan..
hish,favourite tueh ! 


okay,aku letak gambar ni..

|
|
|
|
|
|

   

malu kejap !!
yes aku tahu aku xcute.
tapi paling suka pic ni.

'Dalam setiap gambar ada cerita'

yeah,memang ade cerita pun disebalik pic tu.
pic masa baru balik dari cuti hari raya haji aritue,pic dekat kolej je pun.
mood : tengah happy,baru balik cutilah katalah kan n something happen !!  ^_____^
lebar je senyum..kih kih kih..

&

mesej paling berguna 

kawasan larangan merokok !
take a note erh !  hahaaha

dah dah dah tu melalutnyer !
  okay aku tag si comel  : 

| waniey |
                                          and si busuk:      |  ika      |

                                                     

salam sayang dari nabila farhana



                                                  



3 doakan bella berjaya dunia akhirat:

Unknown berkata...

datang dr segmen yg same ~

done follow ur blog ...

mai links ~

http://nurulnajihahadam.blogspot.com/2012/12/contest-cute-picture-by-storyofheartt.html

Unknown berkata...

thanks :)
hope awak pun bernaseb baik,.

secret of us berkata...

Salam..^^
Singgah dari segment yang sama jemput singgah+komen blog saya^^

http://secretshaila.blogspot.com/2012/12/contest-cute-picture-by-storyofheartt.html

 

::Nabila Farhana:: Template by Ipietoon Cute Blog Design