Selasa, 11 Disember 2012

Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012



assalamualaikum wbkt..
see me again after dah dekat 2minggu tak menghupdate belog.
okay,taknak cakap banyak cuma nak cakap yang aku join ga by  cik yanie.
GA lagi,xhabes habes aku ni kan.nak buat macam maner dah nak start tabiat baru lah katekan
heehehe..kan.


comel banner tue,suke suke suke !
-----------------------------------------------



then,nak join GA ni, ade syaratnya n alhamdulillah syarat2 yang telah dinyatakan,aku dah buat.
jenuh jugak nak mengfollow follow blog2 sponsor ,like-ing diorang ni tapi xpelah..bersusah susah dahulu.bersenang senamg kemudian..hihihi

then,kena jawab soalan ni :
  •      sejak bila berjinak dalam dunia blog?

         - oh,kalau diikutkan dah masuk setahun lebih..tahun 2011,lepas habis exam spm,.yelah tengah tengah bosan menunggu result spm keluar,so nak trylah berbeloging walhal time tu tak tahu langsung apa benda blog ni,macam maner nak guna html n the things.tapi,disebabkan adenyer tuto tuto yang berlambak bolehlah sikit-sikit sekarang. then disebabkan asyik bertutorialah,akibatnyer blog dah dijangkiti virus.tak tahulah macam mane virus tu boleh masuk n blog kesayangan tak boleh nak dibuka..sedih giler time tu,nak tak nak terpaksalah padam n terjadilah blog ni.

  • kenapa berblogging?best tak?

        - sebab suka suka nak isi masa masa boring time tu.dulu suka baca majalah yezz n dalam tu ada artikel pasal blog blog ni,.comel  giler blog diorang.macam macam boleh buat.so,dari tu timbul minat nak ade blog jugak.
      -of cos lah best,sebab boleh share pengalaman,suka duka,memori terindah terduka n everthing lah.dalam erti lain blog ni macam diari kita lah.
  

  • harapan blog dimasa akan datang?


      harapan??erm,harapan nak jadi macam blogger2 famous lain kot..gedik je.buat apa nak jadi macam orang lain kan,be yourself lah,thats better.satu je harapan supaya tak lagi bermalas malasan untuk buat entry n jadi lebih matang dalam penulisan..heheheee~



so,panjang jawapan aku kan ! sory lah kena baca jawapan aku yang tah ape ape tuh
xpelah kot,.
btw,aku tag kak farah..

salam sayang dari nabila farhana 








0 doakan bella berjaya dunia akhirat:

 

::Nabila Farhana:: Template by Ipietoon Cute Blog Design