Khamis, 28 Mac 2013

midterm oh midsem




assalamualaikum..
post yang agak short untuk hari ni sebab tak tahu nak tulis apa.apepun nak cakap yang aku dah abes midsem..heheeh.terasa lega sangat bila semua tu dah lepas..alhamdullilah. walaupun just 3hari tapi bahang die,macam sebulan.
stress aku..lega lega..,tapi ingat final sikit sebulan lebih je lagi.gap sebulan je antara mid ngan final,alahai cepatnyer..xpuas lagi nak bergumbira gumbira..





ni nak tunjuk sikit jadual exam aku,walaupun dah expired kan. :)



   so,esok dah start balik kerja aku dekat klinik balok..welcome back .. -___-"
malasnya nak pergi kerja..nak cuti untuk topup balik waktu tidur aku bolehhh.. bertuah sangat lah kalau cik jemah bagi kan.even satu hari pun berkira.nie kan berhari hari.lagilah. btw,baru aku teringat yang malam ni ada gotong royOng besaran untuk sambut rombongan sambil belajar dari kolej jururawat alor setar,.aku tak tahulah kenapa nak lawat kolej kitorang yang sekaNGkang kera n  kecik ni.motif ?? banyak lagi kolej lain,kuantan jugak dipilih nya,jauh nyer diorang datang.terengganu lagi dekat tapi tak nak pulak pergi..tapi xpelah,tetamu datang kita kena sambut jugak,welcome to kkj kuantan..baru rasa nak tidur awal malam ni,hurm.lewat jugak.


Dahlah,tak nak cakap panjang panjang,.
Ape ape pun,doakan semoga aku dan jugak gegurls aku yang lain lulus midterm ni iye.; usaha usaha dah,yang termampu sekarang hanya lah bertawakal kepadaNya.semoga dipermudahkan segala urusan urusan,aminn.. :)
need to stop here but before that,rasanya belum terlewat kalau aku nak ucapkan congrates kepada  besfriendss, and adik adik dan yang berjaya dalam STPM n SPM hari tu. tahniah tahniah..and for yang tak bernasib baik tu,xpe..Allah is the best planner's..



okay,jumpa lagi yep.Assalamualaikum.




---------------------------------------------------------------------------------------------------

















xde motif aku letak tapi seyesly comel  :D













0 doakan bella berjaya dunia akhirat:

 

::Nabila Farhana:: Template by Ipietoon Cute Blog Design