Jumaat, 24 Ogos 2012

selamat hari raya

assalamualaikum..

Hari nie dah 5 Syawal n rasanyer belum terlambat kalau aku nak ucapkan salam syawal...so,selamat hari raya buat semua umat Islam yang mengenali diri ini terutama kat member2 SKPK,SMKAMT,SMKMT,SMKSS,SMKTLS dan KOLEJ KEJURURAWATAN KUANTAN..sepuluh jari dipohon jika ade buat salah dan silap terkasar bahase ataupun ape2 yang membuatkan korang semua tersinggung erk...


hishh,dah lame xmenghupdate blog ni.rase macam xtahu nak tulis ape.jadi xtentu hala je handwritting nie.\..tapi xpelah kan..go on jelah
anyway,banyaak cerita nak kongsi kat korang semua ni..tapi sebelum tue nak ucap thanks sangat2 kat sahabat2 @ geng2 chikmuks : iekanad,yuyu,fara n kak emy coz celebrated bufday org arytue..
walaupun xmeriah maner tapi appreciate sangat2..terharu den!!n for the presents suke sangat although korang xbuang tande harge kan..hahaha..saje lah tue..lawak r korang nie..nad dengan video nyer,fara dengan kalendar buatan sendiri,.arghh,thanks cangat2 ..lebiuu u olls..buat kak emy.it's okay lah..kesian kak dengan sakit gigi nyer,.tapi xpelah gigi tue pun dah xde kan dah kene buang pun..

fara n kak emy


aku,yuyue,nad

ika


cerita fasal bufday nie. xsangka pulak bufady aku jatuh pada  bulan Ramadhan iaitu 22 Ramadhan 1433 bersamaan 10.8.2012 hari tue.dalam xsedar dah 19 umur aku kan..dah 19 aku hidup atas muka bumi ciptaanNya yang sementara nie..banyak lagi yang perlu aku tempuhi dalam hidup nie.19 tahun bukan nyer kejap tapi satu tempoh yang agak lame.jika tambah satu angka mejadikannyer 20..fuhh.,semakin lame hidup semakin dekat kite menghampiriNya..YaAllah..banyak lagi dosa yang tertanggung..   


em..okay..kite berbalik pada cerita hari raye..raye tahun nie macam bertambah lagi ahli baru dalam keluarga..kehadiran Alisya @ nur aina alisya  menambah kan lagi seri dalam keluarge aku..maka genaplah 10 orang anak sedare yang aku ada,oii,ramainyer!!.tue xtambah lagi yang bakal menyusul tahun depan..jenuhlah adik beradik aku  kene sediakan duit raye..aku?aku insyaAllah tahun  depan ade rezeki boleh lah bagi duit raye sikit2..dah besor kan..heheehe.. cerita pasal duit ryer ni,dalam xsedar dapat jugak aku duit raye erk..heheehe,.walaupun xlah banyak macam tahun2 sebelum ni ..okay lah tue dari xdapat langsung kan..
yang bagi tue pun family je..saudare 2 lain memang xbagi langsung lah..diorang pun dah tahu yang aku nie ade gaji sendiri,kot tu lah diorang dah xkasik.


alisya

banyak lagi nak cerita nie.tapi sebabkan mood dah malas nak menekan so stop kat sini lah..
kalau ade mase nanti adelah tue..
okaylah,salam sayang dari Nabila farhana untuk korang semua..

                                                                   















^-^ 

0 doakan bella berjaya dunia akhirat:

 

::Nabila Farhana:: Template by Ipietoon Cute Blog Design